28 sierpnia 2012

Błyszczyki

Lubicie błyszczyki bell? Ja nie przepadałam za nimi, aż do momentu, kiedy poznałam serię "Glam Wear glossy colour". Oto moja ocena:
Miejsce 1-sze: nr 030 (dosyć niepozorny, bo przezroczysty, ale efekt jest niesamowity. Moim zdaniem najlepszy z całej serii)
Miejsce 2-gie: nr 031, 034, 036, 037 (delikatne, z brokatem, nadają nieco kolorku)
Miejsce 3-cie: nr 032, 035, 038 (jak dla mnie trochę za ciemne, nierównomierny kolor)
Nr 033 i 039 niestety nie próbowałam :(
Ogólnie POLECAM <3


http://www.bell.com.pl/pl/2/produkty/2/usta/6/blyszczyki/110/glam-wear-glossy-colour-lip-gloss
Przeczytajcie i dowiedzcie się więcej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) Jeśli macie jakiekolwiek pytania - walcie śmiało! Cieszę się, że interesuje was mój blog. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum ^^